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
PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTI0OSINCmRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWZvcm1hdD0iZnVsbHNjcmVlbiIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tc2l0ZV9pZD0iU1RCX0Z1bGxzY3JlZW4iIGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWNvbnRlbnRfaWQ9InRhbGFudGxpdmUuc3RiLnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

Студенти Талантlive увійдуть до складу команди сценаристів нового серіалу

Талант-live

Найкреативніші та найамбітні учасники проекту Талантlive отримали унікальну можливість – взяти участь у створенні українського детективного серіалу під керівництвом відомого сценариста Михайла Шульмана і продюсера Джеймса Крамера. Як проходив відбір і навчання – далі в ексклюзивному матеріалі.

Нова спеціалізація «сценарист детективного жанру» – свого роду експеримент для команди Талантlive, оскільки мета цього проекту – залучити до створення серіалу кращих студентів Медіа Академії. Серед сотні бажаючих було відібрано 24 учасники, серед яких були досвідчені сценаристи і талановиті письменники без комерційного досвіду. Група отримала можливість повчитися навичкам сценарної майстерності і отримати місце в колективі професіоналів, які працюють над новим продуктом.

2

Навчання проводили гуру детективного жанру – Джеймс Крамер і Михайло Шульман.

Джеймс Крамер – сценарист, продюсер, шеф-редактор і режисер, який має десятирічний досвід на міжнародному ринку. Він був віце-президентом Sony Pictures Television в Росії, а також виступав консультантом створення і виробництва адаптацій і оригінальних проектів в Україні, Колумбії, Туреччині, Італії та в інших країнах.

Михайло Шульман – сценарист і шеф-редактор перших 100 серій проекту «Слід», а також серіалу «Батьківщина». Зараз він живе в Лос-Анджелесі і працює в компанії Who Knew Entertainment.

1

Менеджер проектів відділу навчання персоналу на СТБ Ганна Полікарпова розповіла, як же відбувався відбір учасників: «Серед сотні заявок було відібрано 24 людини, яких розділили на дві групи. Після цього відбувся великий майстер-клас за підтримки Film.ua. На нього могли потрапити всі бажаючі. Далі учасники проекту відвідували заняття, писали пробні сценарії і отримували зворотний зв’язок від Джеймса і Михайла. Фінальний день закінчився п’ятихвилинним пітчем кожного учасника. В результаті було відібрано 6 осіб, імена яких стануть відомі трохи пізніше. Саме ці щасливчики увійдуть до творчої групи з розробки сценарію.

3

«У будь-якому випадку, всі учасники задоволені тим, як проводилося навчання, якістю і зворотним зв’язком, який давали Михайло та Джеймс. Він був дуже індивідуальним і персоналізованим », – поділилася Анна Полікарпова.

Самі спікери відзначили: «Кожне із завдань, які ми давали, було направлено на залучення різних авторських«м’язів» – синопсис, структура історії, характери і написання сцени». Саме цим аспектам було приділено особливу увагу.

Читайте також: Студенти-оператори про враження від теоретичного етапу ТалантLive

Також Михайло Шульман і Джеймс Крамер додали: «Сильні сторони, які учасники встигли проявити – це хороша фантазія, часом почуття структури серії. Слабкі, і це дуже загальне місце у всіх, – небажання погоджуватися з чужою думкою і виправляти свою історію. Одна з головних навичок хорошого сценариста – це вміння правити власний текст».

4

Вибір детективного жанру – не випадковий. Заборона на фільми російського виробництва позначилася і на українському глядачеві. Вони практично зникли з екранів телевізора. Але, потреба нашого менталітету дивитися фільми з близькою ментальністю, залишилася», – прокоментувала менеджер проектів. Крім цього, в нашій країні відсутні багатосерійні детективні картини, які можна назвати зразковими, і дуже мало на нашому телевізійному ринку професіоналів цього жанру. «Справжній сценарист повинен володіти мисленням слідчого та детектива, бути уважним до деталей і вибудовувати причинно-наслідкові зв’язки», – додала Анна Полікарпова.

12

У свою чергу, Михайло і Джеймс, попрацювавши з учасниками програми навчання, висловили думку: «Ми впевнені, телеринок в Україні буде розвиватися, такі курси повинні не тільки повторюватися, але ставати більш тривалими».